به دنبال راه میلیاردر شدن میگردید؟ میخواهید بدانید چگونه میتوان در ۲۰۱۸ میلیاردر شد؟ سایت کسب و کار بازده قصد دارد شما را با ۱۴ آسانترین راه میلیاردر شدن در ۲۰۱۸ آشنا کند. با ما همراه باشید! همچنین شما میتوانید با کلیک بر عبارات هایپرلینک شده، مطالب مرتبط در زمینه کسب و کار و ایده های کسب و کار را نیز مطالعه کنید.
هر روزه چیزی بالغ بر ۱۱.۲ میلیارد ایمیل کاری در هر روز ارسال میشود که این رقم نشان دهنده ۱۲۲ ایمیل ارسالی و دریافتی به ازای هر نفر است. با وجود افزایش چشم گیر دیگر راههای ارتباطی آنلاین، ما همچنان شاهد رشد ارسال ایمیل هستیم.بنابراین شاید این موضوع بدیهی باشد که کاربران سعی داشته باشند که همه یا تعدادی از این خیل عظیم را نادیده بگیرند. اگر کاربرانتان به ایمیلهای ارسالی شما به طور منظم پاسخ نمیدهند و یا اینکه به هیچ عنوان از آن طریق تعاملی برقرار نمیکنند، شاید بهتر است به این فکر کنید که مشکل در ایمیلهای ارسالی شما است. در ادامه با بلاگ اد همراه باشید تا اشتباهات ایمیلی که منجر به نادیده گرفتن شما توسط کاربران میشود را باهم مرور کنیم.
با هر اقتصاد دانی که صحبت کنید به شما می گوید که کارآفرینی و ایده های کسب و کار جزء اصلی رشد اقتصاد جهانی، اشتغال زایی و تجارت محسوب می شود. در طول دهه اخیر، افراد بسیاری به سمت شروع کسب و کار فردی خود روی آورده اند.
پنج قدم تا شروع کسب و کار
استقرار کسب و کاری که در آن سرمایه فکری کلید طلایی موفقیت شماست، نیازمند روشی حساب شده است که با مدل کسب و کار استاندارد متفاوت است.
شما تا شروع کسب و کار خود ۵ قدم دارید فاصله دارید که در این جا می خواهیم کمک کنیم این قدم ها را بردارید:
خلاقیت باعث بروز افکار بزرگ در انسان میشود، اما معمولا سـختترین مرحله نــقطه شروع است. افکار بزرگ ما را به سمت پیشرفت راهنمایی کرده و فردایی روشن را برایمــان به ارمغان می آورند. با به کارگیری راهکارهایی که دراین مقاله اشاره شده می تـوانـیـد یـک کسب و کار بزرگ و بی نقص راهاندازی کنید.
شاید شما هم از آن دسته از افراد هستید که در فکر کارآفرینی با سرمایه کم و شروع کسب و کار با سرمایه کم هستید. کسب و کاری که بر اساس ایدهها و خلاقیتهای فردی خودتان آغاز میکنید. آیا شروع کسب و کار با سرمایه کم شما را محدود کرده است؟ این اصلاً به این معنا نیست که هیچ راهی برای شروع یک کار مستقل با سرمایه کم وجود ندارد. اگر مهارتها و توانمندیهای لازم، اخلاق کاری و دانش بازاریابی داشته باشید، میتوانید با همین سرمایه کم کسب و کار مورد نظر خود را راهاندازی کنید. در این مقاله پنج تکنیک کاربردی برای شروع کسب و کار با سرمایه کم خواهید آموخت. این پنج تکنیک کاملاً در کشور ما قابل پیاده سازی است. پس این فرصت را از دست ندهید و این تکنیک ها را یادداشت کرده و از همین امروز شروع کنید.
موفقیت کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت آنهم درآمدهای میلیونی، بی تردید کار ساده ای نیست. چون باید سایت شما جایگاه خوبی در موتورهای جستجو کسب کرده و همچنین آن جایگاه را حفظ کنید. یک کسب و کار اینترنتی، نیازمند حضور آنلاین برای افزایش نفوذ و دیدن شدن کسب و کار خود در تمام طول سال هستید. در این مقاله من پنج توصیه کلیدی برای موفقیت کسب و کار اینترنتی برای استارت آپ ها مطرح کردم.
افزایش فروش سایت با شبکه های اجتماعی که در این مقاله ۸ شبکه اجتماعی برتر به شما معرفی شده است. هم اکنون شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارند و استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی میتواند افزایش فروش سایت ما را به دنبال داشته باشد. حتی بزرگترین برندهای کسب و کار که در فیس بوک زمانی ترافیک خوبی داشتند دیگر به راحتی نمی توانند به آن سطح از ترافیک برسند و در واقع بطور متوسط به ۶% رسیده است یعنی از هر ۱۰۰ نفر ۶ نفر پستها را می بینند!
امروزه با گسترش کسبوکارهای آنلاین و پررنگترشدن نقش اینترنت در زندگی مردم، روشهای تبلیغاتی سنتی نیز رفتهرفته جای خود را به تبلیغات آنلاین و دیجیتالی میدهند. تبلیغاتی که برای مخاطبان بیشماری نمایش داده میشود که هر روزه درحال گشتوگذار در دنیای آنلاین هستند و هر یک میتوانند به مخاطب و مشتری ارزشمندی برای شما تبدیل شوند. تبلیغات کلیکی نیز شیوهای رایج و متداول درمیان انواع روش های مختلف تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که درصورت استفادهی آگاهانه و درست میتواند به پیشرفت سریع و رشد کسب و کار شما کمک کند. در این مقاله توضیح میدهیم که تبلیغات کلیکی چیست و چه کاربردها و چالشهایی دارد و برای افزایش تأثیرگذاری آن باید چه مواردی را در نظر داشته باشیم.
بازاریابی محتوا از جمله تجارت هایی می باشد که خطرات ریسک پذیر دیگر تجارت های رقیب را ندارد و پیشرفت چشم گیر در آن حتی با یک ایده ساده نیز محقق خواهد شد. به همین دلیل، بازاریابی محتوا طی سال های اخیر رشد خیره کننده ای داشته و بیشتر از حد انتظار محبوب شده است. این روزها محتوا ابزار اصلی رقابت های آنلاین به حساب می آیند. بازاریابی محتوا در عین سادگی و درصد موفقیت بالا، می تواند گول زننده هم باشد!
در این مقاله می خواهم در مورد روش های تولید محتوای برای کاهش نرخ پرش یا Bounce Rate سایت صحبت کنم در سایت کسب و کار اینترنتی نرخ پرش اصلا برای مدیران سایت کسب و کار اینترنتی مناسب نیست زیرا آنها به راحتی کاربران خود را قبل از اینکه بتوانند اطلاعات تماسی از آنها دریافت کنند از دست می دهند , اگر مدیران کسب و کار اینترنتی نتوانند اطلاعات تماس کاربران را دریافت کنند نمی توانند برنامه بازاریابی اینترنتی را در کسب و کار خود پیاده کنند. نرخ پرش یعنی درصد بازدیدهایی که در آن بازدیدکننده سایت را از همان نقطهی ورود یا همان صفحه ای که از طریق آن وارد سایت شده ترک کرده است. پس هر چه عدد کمتر باشد بهتر است در این مقاله با استفاده از تکنیک های تولید محتوا و فاکتورهایی که معرفی می کنم می توانید نرخ پرش یا Bounce Rate سایت را کاهش دهید . در ادامه مقاله با ما همرا باشید تا روش های تولید محتوای خوب برای نرخ پرش یا Bounce Rate سایت و تکنیک هایی که وجود دارد را بررسی کنیم.